Salam and greetings you all.
I'm back! Yea..yea... to my house. It's Raya AidilAdha. But, much pity on me that this Monday I have another a week final year exam. Such a nuisance...
=P
Ni pun tak pegang buku lagi sebab lagi sedang demam kak! Suhu asyik naik turun naik turun. Dear hypothalamus can't you send more receptors to the nerves ? I can't wait to enjoy today. Nak makan pun tak selera.
Time tekak panas ni lah dia nak makan benda2 berair. Something like labu air? laksa penang? mee kari? pizza ? okey, that's too much.... pizza tu just a lust. nafsuuuu...
Okey, korang semua buat apa for this Aidil adha? Balik kampung? Akikah? Sembelih lembu?
Me, just leasuring in my house because there's nothing to do. Memang tak da apa apaa..
Some people asked me...
" Aren't you bored being in your house all day long? Macam burung logam dalam bilik Maharaja,"
" I'm used to it. Nothing else could i do,"
theeeheheeee ~
Lastly, Happy Eid Adha for you guys !
oh ye kew,,kasihan nye you,,huhuhuh
ReplyDeleteLOL
kannnnn ? kesian kannn ?
Deleteewah-ewah... pizza tuh!
ReplyDeletesalam pengorbanan & syafakillah
thanks :) berangin aku nak makan pizza ececeh
DeleteThis comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDelete